Strony

czwartek, 4 kwietnia 2013

Smutno

Dzisiaj jest smutny dzień.. Dzień przed wynikami. Egzamin.. Ważny. Co prawda dla mnie chyba najmniej. Ale ważny dla wszystkich wokół. Wypada zdać. Należy. Przyda się. Bez sensu nie zdać. Lepiej zdać. Tja.. 
 
Co poszło nie tak? Po prostu nie może być zbyt pięknie. Za dobrze mi się teraz układa, więc coś musi nie wyjść - dla równowagi. Wiedza jest. Doświadczenie jest. Ale w każdym egzaminie potrzeba też trochę szczęścia i mnie ono opuściło tego dnia.. Pewnie zasłużenie, bo czas przed egzaminem powinnam była spędzić w książkach. Tymczasem ja wspięłam się na wyżyny sztuki marnowania czasu. Osiągnęłam mistrzostwo.
 
Dzisiaj słucham tego
http://www.youtube.com/watch?v=uvkgnm8jcyY&list=UU9IUW17l14PalsyOyH5mDcA&index=9
 
Zmysłowo, przejmująco.. tak jak lubię.. 

1 komentarz: